Discourse and Context in Language Teaching PB
Cambridge University Press
ISBN: 9780521648370
Kniha ukazuje učitelům, jak zvýšit komunikaci ve třídě při výuce jazyků zapojením diskuse do hodin
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
943 Kč
* 1,109 Kč
-15%
- 0 - 4 ks
- 943 Kč
- 5 a více ks
- 934 Kč
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 943 Kč.
K odeslání do 3 pracovních dní.
Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice dodavatele.
943 Kč
Více o produktu ↓
Kniha ukazuje učitelům, jak zvýšit komunikaci ve třídě při výuce jazyků zapojením diskuse do hodin Recommends that language teachers incorporate discourse and pragmatics in their teaching if they wish to implement a communicative approach in their classrooms. The authors show how a discourse perspective can enhance the teaching of traditional areas of linguistic knowledge and language skills. discourse analysis. Part II Language knowledge: 3 phonology; 4 grammar; 5 vocabulary; epilogue to Part II - interrelationships among the language resources. Part III Language processing: 6 listening; 7 reading; 8 writing; 9 speaking; epilogue to Part III - integration of language skills and discourse processing. Part IV Implementation: 10 curriculum design and materials development; 11 assessment; 12 discourse training for teachers and learners. Contents: Part I Background: 1 introduction to discourse analysis; 2 pragmatics in discourse analysis. Part II Language knowledge: 3 phonology; 4 grammar; 5 vocabulary; epilogue to Part II - interrelationships among the language resources. Part III Language processing: 6 listening; 7 reading; 8 writing; 9 speaking; epilogue to Part III - integration of language skills and discourse processing. Part IV Implementation: 10 curriculum design and materials development; 11 assessment; 12 discourse training for teachers and learners.
- Výrobce
- Cambridge University Press
- Jazyk
- angličtina
- Autor
- Celce-Murcia, M. & Olshtain, E.
- Obsah
- paperback
- Rok vydání
- 2001