Barevné destičky 2 - Rozšířená sada

Montessori
ISBN: 8596027003541

Dřevěná krabice obsahuje 22 barevných destiček, v párech. Tři základní barvy a navíc oranžovou, zelenou, fialovou, růžovou, šedou, hnědou, černou a bílou. Celkem tedy 11 barevných párů. Destičky jsou zasazené do dřevěných lišt tak, aby vznikl okraj k uchopení. Děti poznávají další barvy,...

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

537 Kč * 565 Kč
-5%

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 537 Kč.

Nyní nelze produkt zakoupit.

Balíkovna za 59 Kč !
Barevné destičky 2 - Rozšířená sada : 8596027003541

537 Kč

Více o produktu

Dřevěná krabice obsahuje 22 barevných destiček, v párech. Tři základní barvy a navíc oranžovou, zelenou, fialovou, růžovou, šedou, hnědou, černou a bílou. Celkem tedy 11 barevných párů. Destičky jsou zasazené do dřevěných lišt tak, aby vznikl okraj k uchopení. Děti poznávají další barvy, rozšiřují svoji slovní zásobu, párují barvy.  

Pomůcka je určena dětem od 3 let. Dítě rozvíjí svůj cit pro barvy. Získá klíč, jak se samostatně orientovat ve světě barev.
 
Postup I.
S touto pomůckou můžeme pracovat jak na podložce u stolu tak i na zemi na koberečku. Pomůcce předchází práce s krabicí č. I, dítě zná již základní barvy.
Doneseme si krabici s destičkami a položíme ji vlevo před sebe. Otevřeme víko, které položíme před krabičku. Vyndáme 3 páry barevných destiček – dva, které dítě zná a jeden s novou barvou. Položíme je rozházeně před sebe.
Dbáme na správný úchop destičky! Vždy za dřevěný okraj, barevné plochy se nedotýkáme.  Krabici zavřeme. Pak hledáme páry – stejné barvy. Páry rovnáme před sebe zleva doprava.
Pokud jsme spárovali všechny 3 barvy, zeptáme se, zda chce dítě pokračovat. okud ano, dáme spárované destičky stranou a vyjmeme další 3 páry. Při následné práci dítě pracuje již se všemi páry. Po skončení práce krabičku uklidíme na místo.
 
Postup II.
Při další práci pojmenováváme barvy – "To je červená, to je…", "Ukaž červenou, přikryj modrou", "Jaká je to barva?" Dítě pojmenovává barvy.
Učíme-li dítě novou barvu, tak zaměníme vždy jednu známou za neznámou. Pokud zná dítě barvy z krabice I a II, můžeme přejít ke krabici III.
 
Kontrola správnosti
Správnost si dítě může ověřit zrakem. Kontrola chyb je možná pouze v případě, kdy je dítě schopné rozlišovat barvy.
 
Poznámka
Pro práci s barevnými destičkami jsou nutné dobré světelné podmínky.
Při nošení krabice dbáme na to, abychom dítěti ukázali, jak přidržujeme víko krabice palci.
Hra: dítě přiřazuje k destičkám předměty ze třídy (hračky, oblečení…) ve stejné barvě.
 
 
 

Výrobce
Montessori