Sada kartiček M7 - násobilka 1-5,10 - Mgr. Zdena Rosecká (2-18)

Mgr. Zdena Rosecká

Nakladatelství Nová škola Brno
EAN: NNS2-18

Násobilka 1-5,10. Karty s příklady - didaktická pomůcka, slouží k procvičování početních výkonů ve vyučování, na pomoc škole hrou. Umožňují velmi dobré procvičování pamětného počítání vedou žáky k soustředění a pozornosti pomáhají k zautomatizování početních spojů jsou vhodné pro skupinovou...

Více o produktu ↓


Jste škola? Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.

26 Kč * 26 Kč
-2%

0 - 4 ks
26 Kč
5 a více ks
26 Kč

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 26 Kč.

Skladem

Související k produktu

Sada kartiček M7 - násobilka 1-5,10 - Mgr. Zdena Rosecká (2-18) : NNS2-18

26 Kč

Více o produktu

Násobilka 1-5,10. Karty s příklady - didaktická pomůcka, slouží k procvičování početních výkonů ve vyučování, na pomoc škole hrou. Umožňují velmi dobré procvičování pamětného počítání vedou žáky k soustředění a pozornosti pomáhají k zautomatizování početních spojů jsou vhodné pro skupinovou práci, činnost ve dvojicích i k individuálnímu procvičení učiva.

Násobilka 1-5,10. Karty s příklady - didaktická pomůcka, slouží k procvičování početních výkonů ve vyučování, na pomoc škole hrou. Umožňují velmi dobré procvičování pamětného počítání vedou žáky k soustředění a pozornosti pomáhají k zautomatizování početních spojů jsou vhodné pro skupinovou práci, činnost ve dvojicích i k individuálnímu procvičení učiva. Soubor obsahuje příklady a jejich výsledky spolu s návodem k možnému využití karet při hře. Možnosti použití:1. varianta:Rozstříhané kartičky rozloží žáci na lavici příklady nahoru. První si vybere příklad, přečte ho a řekne výsledek. Pro kontrolu kartu otočí a zkontroluje výsledek. Při správném řešení si kartu nechává, při chybě vrací kartu do hry. Žáci se po řadě střídají. Ze začátku si žáci vybírají snadné příklady, které umí vypočítat, později se dostanou i k příkladům těžším. Vítězí všichni, kdo neztratili žádnou kartu. Komu karta chybí, může se z chyby vysvobodit tím, že vypočítá dva příklady, které si ze souboru vytáhne. Druhá varianta: Kartičky s příklady jsou položeny na jedné hromádce příklady nahoru. Žáci postupují stejně jako v 1 variantě, ale tentokrát si příklady nevybírají, ale musí vypočítat ten, který na ně vyšel. Třetí varianta Individuální procvičování učiva. Žák si rozloží např. 12 karet. Říká výsledky, kontrolu provádí otočením karty. Má-lisprávný výsledek, nechá kartu výsledkem nahoru. Když vypočítal příklad nesprávně, otočí kartu zpět - příkladem nahoru. Lehce zjistí, které příklady mu dělají potíže, zapíše si je a vrací se k nim.Karty se dají dále použít i jako soubor čísel, se kterými žáci pracují. Např. vybírají čísla sudá/lichá, větší/menší než..., řadí je podle velikosti vzestupně/sestupně, zaokrouhlují atd.

Výrobce
Nakladatelství Nová škola Brno
Autor
Mgr. Zdena Rosecká
Obsah
A6