OXFORD DICTIONARY OF MEDIA AND COMMUNICATION (Oxford Paperback Reference)
Oxford University Press
ISBN: 9780198841838
Slovník poskytuje více než 2200 pojmů používaných v médiích a komunikaci, od technických termínů, přes tematické oblasti, které zahrnují reklamu, digitální média, žurnalistiku a telekomunikaci.
Jste škola? Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.
371 Kč
* 422 Kč
-12%
- 0 - 4 ks
- 371 Kč
- 5 a více ks
- 367 Kč
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 371 Kč.
K odeslání do 21 pracovních dní.
371 Kč
Více o produktu ↓
OBECNÉ UPOZORNĚNÍ U některých učebnic, pracovních sešitů vydávaných s CD-ROM, DVD nakladatelství Oxford University Press jsou aktuálně tyto komponenty nahrazovány modernější verzí audio a video poslechů ke stažení. Tyto poslechy si můžete jednoduše přehrát na telefonu i v počítači! Tak jak nám nakladatelé posílají nová vydání aktualizujeme i naše popisky a názvy.
Slovník poskytuje více než 2200 pojmů používaných v médiích a komunikaci, od technických termínů, přes tematické oblasti, které zahrnují reklamu, digitální média, žurnalistiku a telekomunikaci.
This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication, including digital and mobile media, advertising, journalism, and nonverbal communication. This new edition is particularly focused on expanding coverage of social media terms, to reflect its increasing prominence to media and communication studies as a whole. More than 2,000 entries have been revised, and over 500 new terms have been added to reflect current theoretical terminology, including concepts such as artificial intelligence, cisgender, fake news, hive mind, use theory, and wikiality.
The dictionary also bridges the gap between theory and practice, and contains many technical terms that are relevant to the communication industry, includingdialogue editing, news aggregator, and primary colour correction. The text is complemented by biographical notes and extensively cross-referenced, while web links supplement the entries. It is an indispensable guide for undergraduate students of media and communication studies, and also for those taking related subjects such as television studies, video production, communication design, visual communication, marketing communications, semiotics, and cultural studies.
- Výrobce
- Oxford University Press
- Jazyk
- angličtina
- Autor
- CHANDLER, D. - MUNDAY, R.
- Obsah
- kniha
- Rok vydání
- 2020
- Počet stran
- 560
- Rozměry
- 193 x 120 x 32 (mm)