Appropriate Methodology and Social Context PB

Holliday, Adrian

Cambridge University Press
ISBN: 9780521437455

Kniha zkoumá stav výuky metodiky s ohledem na širší sociální vlivy působící na interakce učitele a studenta ve třídě. Tato studie používá etnografický rámec k popisu různosti třídní kultury v různých zemích a vzdělávacích kontextech.

Více o produktu ↓


Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.

944 Kč -18%

0 - 5 ks
944 Kč
6 - 29 ks
934 Kč
30 a více ks
925 Kč

K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!

DOPRAVNÉ ZDARMA
pro objednávky nad 1000 Kč

Appropriate Methodology and Social Context PB : 9780521437455

944 Kč

Více o produktu

Kniha zkoumá stav výuky metodiky s ohledem na širší sociální vlivy působící na interakce učitele a studenta ve třídě. Tato studie používá etnografický rámec k popisu různosti třídní kultury v různých zemích a vzdělávacích kontextech. Investigates the state of teaching methodology by looking at the wider social influences on teacher and student interaction in the classroom. This study uses an ethnographic framework to describe the varying cultures of classrooms in different countries and educational contexts. variety of classroom cultures; Chapter 4: Student groups; Chapter 5: Teacher groups; Chapter 6: Technology transfer; Chapter 7: The politics of projects; Chapter 8: Calculated procrastination; Chapter 9: Teachers and students lessons; Chapter 10: A culture-sensitive approach; Chapter 11: Solving classroom problems; Chapter 12: Curriculum and project design. Contents: Chapter 1: The social context; Chapter 2: Coral gardens; Chapter 3: The variety of classroom cultures; Chapter 4: Student groups; Chapter 5: Teacher groups; Chapter 6: Technology transfer; Chapter 7: The politics of projects; Chapter 8: Calculated procrastination; Chapter 9: Teachers and students lessons; Chapter 10: A culture-sensitive approach; Chapter 11: Solving classroom problems; Chapter 12: Curriculum and project design.

Výrobce
Cambridge University Press
Jazyk
angličtina
Autor
Holliday, Adrian
Obsah
kniha
Rok vydání
1994