Appropriate Methodology and Social Context PB

Holliday, Adrian

Cambridge University Press
ISBN: 9780521437455

Kniha zkoumá stav výuky metodiky s ohledem na širší sociální vlivy působící na interakce učitele a studenta ve třídě. Tato studie používá etnografický rámec k popisu různosti třídní kultury v různých zemích a vzdělávacích kontextech.

Více o produktu ↓


Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic?
Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.

1,037 Kč * 1,220 Kč
-15%

0 - 4 ks
1,037 Kč
5 a více ks
1,027 Kč

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 1,037 Kč.

K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!

Doprava již za za 59 Kč !
Appropriate Methodology and Social Context PB : 9780521437455

1,037 Kč

Více o produktu

Kniha zkoumá stav výuky metodiky s ohledem na širší sociální vlivy působící na interakce učitele a studenta ve třídě. Tato studie používá etnografický rámec k popisu různosti třídní kultury v různých zemích a vzdělávacích kontextech. Investigates the state of teaching methodology by looking at the wider social influences on teacher and student interaction in the classroom. This study uses an ethnographic framework to describe the varying cultures of classrooms in different countries and educational contexts. variety of classroom cultures; Chapter 4: Student groups; Chapter 5: Teacher groups; Chapter 6: Technology transfer; Chapter 7: The politics of projects; Chapter 8: Calculated procrastination; Chapter 9: Teachers and students lessons; Chapter 10: A culture-sensitive approach; Chapter 11: Solving classroom problems; Chapter 12: Curriculum and project design. Contents: Chapter 1: The social context; Chapter 2: Coral gardens; Chapter 3: The variety of classroom cultures; Chapter 4: Student groups; Chapter 5: Teacher groups; Chapter 6: Technology transfer; Chapter 7: The politics of projects; Chapter 8: Calculated procrastination; Chapter 9: Teachers and students lessons; Chapter 10: A culture-sensitive approach; Chapter 11: Solving classroom problems; Chapter 12: Curriculum and project design.

Výrobce
Cambridge University Press
Jazyk
angličtina
Autor
Holliday, Adrian
Obsah
kniha
Rok vydání
1994