Assessing Academic English Paperback
Cambridge University Press
ISBN: 9780521542500
kniha pro učitele se zabývá vývojem akademického testování znalostí angličtiny 1950-1989 ve Velké Británii
Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.
1,250 Kč -18%
- 0 - 5 ks
- 1,250 Kč
- 6 - 29 ks
- 1,237 Kč
- 30 a více ks
- 1,225 Kč
Dodání na sklad do 3 pracovních dní.
Doba dodání se může změnit v závislosti na rychlosti dodání produktu nakladatelem!

1,250 Kč
Více o produktu ↓
kniha pro učitele se zabývá vývojem akademického testování znalostí angličtiny 1950-1989 ve Velké Británii The volume offers an explanatory account of the progress of academic language proficiency testing in the UK (and later Australia), from the British Council's English Proficiency Test Battery (EPTB), through the revolutionary English Language Testing Service (ELTS) to the present solution of IELTS. The three stages of academic language testing in the UK over the last 50 years move from grammar through real life to features of language use. At the same time, comparison of predictive validities suggests that all three measures account for very similar shares of the variance (about 10%) and that therefore the choice of an academic language proficiency test is determined only in part by predictive validity: other factors such as test delivery, test renewal in response to fashion, research and impact on stakeholders, and assessment of all four language skills are also important.
- Výrobce
- Cambridge University Press
- Jazyk
- angličtina
- Autor
- Davies, A
- Obsah
- Paperback
- Rok vydání
- 2008