Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation

Dixon; Adamson

Penguin Books (UK)
ISBN: 9780670922857

originální anglická četba - Chcete vědět, co poznat tajemství prodejního úspěchu? Matthew Dixon, Brent Adamson a jejich kolegové z CEB studovali výkony tisíců obchodních zástupců po celém světě. Rozdělili obchodní zástupce podle jejich chování, prodejních strategií a budování vztahu se zákazníky...

Více o produktu ↓

424 Kč -21%

0 - 5 ks
424 Kč
6 - 29 ks
419 Kč
30 a více ks
415 Kč

Dodání na sklad do 7 pracovních dní.
Doba dodání se může změnit v závislosti na rychlosti dodání produktu nakladatelem!

Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation : 9780670922857

424 Kč

Více o produktu

originální anglická četba - Chcete vědět, co poznat tajemství prodejního úspěchu? Matthew Dixon, Brent Adamson a jejich kolegové z CEB studovali výkony tisíců obchodních zástupců po celém světě. Rozdělili obchodní zástupce podle jejich chování, prodejních strategií a budování vztahu se zákazníky do pěti skupin. Každý obchodní zástupce může být výborným prodejcem, pokud je vyzbrojen správnými dovednostmi... In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don´t just build relationships with customers. Challenge them What's the secret to sales success? If you´re like most business leaders, you´d say it´s fundamentally about relationships - and you´d be wrong. The best salespeople don´t just build relationships with customers. They challenge them. Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales reps worldwide. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades. The Challenger Sale argues that classic relationship-building is the wrong approach. Every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average performance, only one - the Challenger - delivers consistently high performance. Instead of bludgeoning customers with facts and features, Challengers approach customers with insights about how they can save or make money. They tailor their message to the customer´s specific needs. They are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale. Any sales rep, once equipped with the right tools, can drive higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth. Matthew Dixon and Brent Adamson are managing directors with CEB´s Sales Executive Council in Washington, D.C.

Výrobce
Penguin Books (UK)
Jazyk
angličtina
Autor
Dixon; Adamson
Obsah
paperback
Rok vydání
2013