Deutsch im Hotel 2 CDs Hörtexte
Hueber Verlag
ISBN: 9783190316465
Dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. - 2 poslechová CD
Jste škola? Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.
917 Kč
* 1,079 Kč
-15%
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 917 Kč.
K odeslání do 3 pracovních dní.
917 Kč
Více o produktu ↓
OBECNÉ UPOZORNĚNÍ U některých učebnic, pracovních sešitů vydávaných s CD-ROM, DVD nakladatelství Hueber Verlag jsou aktuálně tyto komponenty nahrazovány modernější verzí audio a video poslechů ke stažení. Tyto poslechy si můžete jednoduše přehrát na telefonu i v počítači! Tak jak nám nakladatelé posílají nová vydání aktualizujeme i naše popisky a názvy.
Dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. - 2 poslechová CD
Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří.
- Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.
- Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.
- Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.
- Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.
- Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".
- Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.
- Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.
V učebnici naleznete například lekce:
1. Gäste an der Rezeption empfangen
2. Service im Café, im Restaurant
3. Gästen Informationen geben
4. Hotels beschreiben
5. Informationen über Hoteldienstleistungen
6. Telefonservice im Hotel
7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln
8. Abrechnung, Reklamation
- Výrobce
- Hueber Verlag
- Jazyk
- němčina
- Autor
- Paola Barberis Italiano, Elena Bruno Valperga
- Obsah
- Audio CD
- Počet stran
- 89 min