Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen 1 u. 2

Paola Barberis Italiano, Elena Bruno Valperga

Hueber Verlag
ISBN: 9783190216468

metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz

Více o produktu ↓


Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.

629 Kč -18%

0 - 5 ks
629 Kč
6 - 29 ks
623 Kč
30 a více ks
617 Kč

Skladem

DOPRAVNÉ ZDARMA
pro objednávky nad 1000 Kč

Související k produktu

Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen 1 u. 2 : 9783190216468

629 Kč

Více o produktu

metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz

Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří.

  • Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.
  • Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.
  • Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.
  • Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.
  • Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".
  • Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.
  • Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.

V učebnici naleznete například lekce:
1. Gäste an der Rezeption empfangen
2. Service im Café, im Restaurant
3. Gästen Informationen geben
4. Hotels beschreiben
5. Informationen über Hoteldienstleistungen
6. Telefonservice im Hotel
7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln
8. Abrechnung, Reklamation


Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen zu Gespräche führen (Teil 1) und Korrespondenz (Teil 2) 

      * Auflistung wichtiger Wortfelder
      * Lerntipps und Lernspiele
      * Kopiervorlagen mit Rollenkärtchen
      * Tests zu jeder Lektion mit Lösungsschlüssel
      * Landeskundliche Hintergrundinformationen
      * Ein interkulturelles Quiz 

Výrobce
Hueber Verlag
Jazyk
němčina
Autor
Paola Barberis Italiano, Elena Bruno Valperga
Obsah
paperback
Počet stran
136

Často zakoupeno spolu s ↓