Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen 1 u. 2 výprodej
Hueber Verlag
ISBN: 9783190216468
metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz
Jste škola? Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.
633 Kč
* 745 Kč
-15%
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 633 Kč.
K odeslání do 3 pracovních dní.
633 Kč
Více o produktu ↓
OBECNÉ UPOZORNĚNÍ U některých učebnic, pracovních sešitů vydávaných s CD-ROM, DVD nakladatelství Hueber Verlag jsou aktuálně tyto komponenty nahrazovány modernější verzí audio a video poslechů ke stažení. Tyto poslechy si můžete jednoduše přehrát na telefonu i v počítači! Tak jak nám nakladatelé posílají nová vydání aktualizujeme i naše popisky a názvy.
metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz
Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří.
- Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.
- Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.
- Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.
- Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.
- Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".
- Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.
- Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.
V učebnici naleznete například lekce:
1. Gäste an der Rezeption empfangen
2. Service im Café, im Restaurant
3. Gästen Informationen geben
4. Hotels beschreiben
5. Informationen über Hoteldienstleistungen
6. Telefonservice im Hotel
7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln
8. Abrechnung, Reklamation
Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen zu Gespräche führen (Teil 1) und Korrespondenz (Teil 2)
* Auflistung wichtiger Wortfelder
* Lerntipps und Lernspiele
* Kopiervorlagen mit Rollenkärtchen
* Tests zu jeder Lektion mit Lösungsschlüssel
* Landeskundliche Hintergrundinformationen
* Ein interkulturelles Quiz
- Výrobce
- Hueber Verlag
- Jazyk
- němčina
- Autor
- Paola Barberis Italiano, Elena Bruno Valperga
- Obsah
- paperback
- Počet stran
- 136