Examining Young Learners
Cambridge University Press
ISBN: 9781316638200
Metodika zabývající se hodnocením žáků při výuce cizích jazyků, čerpá z nejnovějších poznatků osvojovování si vědomostí u dětí.
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
1,407 Kč
* 1,655 Kč
-15%
- 0 - 4 ks
- 1,407 Kč
- 5 a více ks
- 1,393 Kč
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 1,407 Kč.
K odeslání do 21 pracovních dní.
1,407 Kč
Více o produktu ↓
Metodika zabývající se hodnocením žáků při výuce cizích jazyků, čerpá z nejnovějších poznatků osvojovování si vědomostí u dětí.
A state-of-the-art account of what we currently know about how children learn L2s in formal contexts and how that knowledge impacts on the design, development, and evaluation of language assessment products for young learners. The uniqueness of child L2 development within the classroom is highlighted by considering children's L2 needs, typical patterns of development, and the role of instruction and assessment in how children learn. Common issues shared in child L2 acquisition studies, language testing and educational assessment are explored by linking research carried out within the educational, academic and testing communities. Several case studies are described from different educational contexts around the world where teaching and assessment of young language learners takes place. In particular, the book presents the Cambridge English approach to assessing young learners of English and presents a framework for the development, research and validation activities around the Cambridge English suite battery for children.
Texty uvedené zde v detailním popisu se mohou týkat kompletní řady, tedy všech komponentů (SB, TB, Audio CD atd..)!
Při objednávce produktu pečlivě zkontrolujte název produktu, kde je vždy přesně specifikováno o jaký komponent se jedná (CD, pracovní sešit - Workbook, učebnice - Student´s Book atd..)!
Galerie ↓
- Výrobce
- Cambridge University Press
- Jazyk
- angličtina
- Autor
- Papp, Szilvia et al
- Obsah
- paperback
- Rok vydání
- 2017
- Počet stran
- 350