Intuitivní marketing pro 21. století
MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072613991
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou...
Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.
245 Kč
289 Kč
-15%
- 0 - 5 ks
- 245 Kč
- 6 - 29 ks
- 243 Kč
- 30 a více ks
- 240 Kč
K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!
BALÍKOVNA za 59 Kč!
Speciální cena dopravy pro vás

245 Kč
Více o produktu ↓
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.
- Výrobce
- MANAGEMENT PRESS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Miloš Toman
- Obsah
- brožovaná lepená s chlopněmi
- Rok vydání
- 2016-01-27
- Počet stran
- 168
- Rozměry
- 145 x 205 mm