Intuitivní marketing pro 21. století

Miloš Toman

MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072613991

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou...

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

246 Kč * 289 Kč
-15%

0 - 4 ks
246 Kč
5 a více ks
244 Kč

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 246 Kč.

K odeslání do 7 pracovních dní.

Balíkovna za 59 Kč !
Intuitivní marketing pro 21. století : 9788072613991

246 Kč

Více o produktu

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.

Výrobce
MANAGEMENT PRESS
Jazyk
čeština
Autor
Miloš Toman
Obsah
brožovaná lepená s chlopněmi
Rok vydání
2016-01-27
Počet stran
168
Rozměry
145 x 205 mm