Intuitivní marketing pro 21. století

Miloš Toman

MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072613991

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou...

Více o produktu ↓


Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.

245 Kč 289 Kč
-15%

0 - 5 ks
245 Kč
6 - 29 ks
243 Kč
30 a více ks
240 Kč

K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!

BALÍKOVNA za 59 Kč!
Speciální cena dopravy pro vás

Intuitivní marketing pro 21. století : 9788072613991

245 Kč

Více o produktu

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.

Výrobce
MANAGEMENT PRESS
Jazyk
čeština
Autor
Miloš Toman
Obsah
brožovaná lepená s chlopněmi
Rok vydání
2016-01-27
Počet stran
168
Rozměry
145 x 205 mm