Learner Strategy Use and Performance on Language Tests PB
Cambridge University Press
ISBN: 9780521658751
kniha pro učitele se zaměřuje na testování
Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.
1,113 Kč -18%
- 0 - 5 ks
- 1,113 Kč
- 6 - 29 ks
- 1,102 Kč
- 30 a více ks
- 1,091 Kč
Dodání na sklad do 3 pracovních dní.
Doba dodání se může změnit v závislosti na rychlosti dodání produktu nakladatelem!
DOPRAVNÉ ZDARMA

1,113 Kč
Více o produktu ↓
kniha pro učitele se zaměřuje na testování Investigates the relationships between learner strategy use and performance on second language tests. The book examines the construct validity of two questionnaires that purport to measure testtakers' self-reported cognitive and metacognitive strategy use. research; the structure equation modelling approach - single and multi- group procedures; item-level analysis; modelling strategy use and test performance; multiple-group analysis. Contents: Strategy use and second language performance - theories and empirical research; the structure equation modelling approach - single and multi- group procedures; item-level analysis; modelling strategy use and test performance; multiple-group analysis.
- Výrobce
- Cambridge University Press
- Jazyk
- angličtina
- Autor
- Purpura, Jim
- Obsah
- kniha
- Rok vydání
- 1999