Management inovací
MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072614233
Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila...
Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.
382 Kč
449 Kč
-15%
- 0 - 5 ks
- 382 Kč
- 6 - 29 ks
- 378 Kč
- 30 a více ks
- 374 Kč
K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!
BALÍKOVNA za 59 Kč!
Speciální cena dopravy pro vás

382 Kč
Více o produktu ↓
Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.
- Výrobce
- MANAGEMENT PRESS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Jaromír Veber a kol.
- Obsah
- brožovaná lepená s chlopněmi
- Rok vydání
- 2016-03-16
- Počet stran
- 288
- Rozměry
- 165 x 235 mm