Management inovací

Jaromír Veber a kol.

MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072614233

Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila...

Více o produktu ↓


Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.

382 Kč 449 Kč
-15%

0 - 5 ks
382 Kč
6 - 29 ks
378 Kč
30 a více ks
374 Kč

K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!

BALÍKOVNA za 59 Kč!
Speciální cena dopravy pro vás

Management inovací : 9788072614233

382 Kč

Více o produktu

Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.

Výrobce
MANAGEMENT PRESS
Jazyk
čeština
Autor
Jaromír Veber a kol.
Obsah
brožovaná lepená s chlopněmi
Rok vydání
2016-03-16
Počet stran
288
Rozměry
165 x 235 mm