Management inovací
MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072614233
Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila...
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
404 Kč
* 449 Kč
-10%
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 404 Kč.
Nyní nelze produkt zakoupit.
404 Kč
Více o produktu ↓
Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.
- Výrobce
- MANAGEMENT PRESS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Jaromír Veber
- Obsah
- brožovaná lepená s chlopněmi
- Rok vydání
- 2016-03-16
- Počet stran
- 288
- Rozměry
- 165 x 235 mm