Management inovací

Jaromír Veber

MANAGEMENT PRESS
ISBN: 9788072614233

Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila...

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

404 Kč * 449 Kč
-10%

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 404 Kč.

Nyní nelze produkt zakoupit.

Balíkovna za 59 Kč !
Management inovací : 9788072614233

404 Kč

Více o produktu

Podceňovat význam inovací pro konkurenceschopnost podniků se nevyplácí Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.

Výrobce
MANAGEMENT PRESS
Jazyk
čeština
Autor
Jaromír Veber
Obsah
brožovaná lepená s chlopněmi
Rok vydání
2016-03-16
Počet stran
288
Rozměry
165 x 235 mm