Marketing jako šachová hra

Jaroslav Tručka

BIZBOOKS
ISBN: 9788026500544

Správné tahy ve správný čas Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy...

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

169 Kč * 199 Kč
-15%

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 169 Kč.

Nyní nelze produkt zakoupit.

Balíkovna za 59 Kč !
Marketing jako šachová hra : 9788026500544

169 Kč

Více o produktu

Správné tahy ve správný čas Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!

Výrobce
BIZBOOKS
Jazyk
čeština
Autor
Jaroslav Tručka
Obsah
brožovaná lepená
Rok vydání
2013-01-09
Počet stran
216
Rozměry
145 x 205 mm