Marketing jako šachová hra
BIZBOOKS
ISBN: 9788026500544
Správné tahy ve správný čas Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy...
Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic?
Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.
169 Kč
199 Kč
-15%
- 0 - 4 ks
- 169 Kč
- 5 a více ks
- 168 Kč
K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!

169 Kč
Více o produktu ↓
Správné tahy ve správný čas Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!
- Výrobce
- BIZBOOKS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Jaroslav Tručka
- Obsah
- brožovaná lepená
- Rok vydání
- 2013-01-09
- Počet stran
- 216
- Rozměry
- 145 x 205 mm