MARKETING PRO SŠ, VOŠ A VEŘEJNOST

Kolektiv autorů vedený doc. J. Vysekalovou

EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.
ISBN: 9788088057178

Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

239 Kč

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 239 Kč.

K odeslání do 7 pracovních dní.

Balíkovna za 59 Kč !
MARKETING PRO SŠ, VOŠ A VEŘEJNOST : 9788088057178

239 Kč

Více o produktu

Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.

Kolektiv autorů:

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík

Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.

Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

Výrobce
EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.
Jazyk
čeština
Autor
Kolektiv autorů vedený doc. J. Vysekalovou
Obsah
A5
Rok vydání
2016
Počet stran
272