OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 6th Edition

LAW, J.

Oxford University Press
ISBN: 9780199684984

Tento rozsáhlý slovník s více než 7.000 položkami zahrnuje všechny oblasti podnikání a řízení podniku, včetně marketingu, organizačního chování, strategie podnikání, práva a daní, obsahuje nejmodernější terminologii, například slovní zásobu související s financování rizikových hypoték a...

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

360 Kč * 409 Kč
-12%

0 - 4 ks
360 Kč
5 a více ks
356 Kč

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 360 Kč.

K odeslání do 7 pracovních dní.

Termín expedice může být delší v závislosti na rychlosti expedice dodavatele.

OXFORD DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT 6th Edition : 9780199684984

360 Kč

Více o produktu

Tento rozsáhlý slovník s více než 7.000 položkami zahrnuje všechny oblasti podnikání a řízení podniku, včetně marketingu, organizačního chování, strategie podnikání, práva a daní, obsahuje nejmodernější terminologii, například slovní zásobu související s financování rizikových hypoték a souvisejících úvěrových krizí, včetně dlužního závazku apod... Nové vydání obsahuje navíc moderní finanční řízení a žargon, americké obchodní podmínky, teorie firmy a lidských zdrojů, internetové obchody a informační technologie...

This wide-ranging and authoritative dictionary contains 7,000 entries covering all areas of business and management, including marketing, organizational behaviour, business strategy, law, and taxation. Written by a team of experts, it features the very latest terminology, for example, the recent vocabulary associated with structured finance and the associated subprime lending crisis, including collaterized debt obligation and special purpose vehicle. The new edition of this established bestseller dispels modern financial and management jargon, defining entries in a clear, concise, and accessible manner. It contains US business terms, general management concepts (e.g. competence, knowledge management), named theories (e.g. Tannenbaum and Schmidt, Blake and Mouton) as well as expanded coverage of the contemporary theory of the firm and human resources. New terms are included from the fast-moving areas of current affairs (e.g. MiFID), Internet business and information technology and there is full coverage of the new Companies Act. With recommended web links for many entries, accessible and kept up to date via the Dictionary of Business and Management companion website, this edition is more informative than ever. This A-Z reference work is essential for business students, teachers and professionals, and useful for anyone needing a guide to business terminology.

Galerie

Výrobce
Oxford University Press
Jazyk
angličtina
Autor
LAW, J.
Obsah
kniha
Rok vydání
2016
Počet stran
672