Proč už neplatí tradiční marketing
BIZBOOKS
ISBN: 9788025115367
Znáte nové formy marketingu? Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky,...
Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic?
Zašlete nám seznam učebnic na email pro individuální kalkulaci.
254 Kč
299 Kč
-15%
Nyní nelze produkt zakoupit.

254 Kč
Více o produktu ↓
Znáte nové formy marketingu? Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.
- Výrobce
- BIZBOOKS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh
- Obsah
- brožovaná lepená
- Rok vydání
- 2007-03-09
- Počet stran
- 192
- Rozměry
- 167 x 225 mm