Proč už neplatí tradiční marketing

Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh

BIZBOOKS
ISBN: 9788025115367

Znáte nové formy marketingu? Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky,...

Více o produktu ↓


Individuální kalkulace pro školy a instituce.

254 Kč * 299 Kč
-15%

* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 254 Kč.

Nyní nelze produkt zakoupit.

Balíkovna za 59 Kč !
Proč už neplatí tradiční marketing : 9788025115367

254 Kč

Více o produktu

Znáte nové formy marketingu? Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Výrobce
BIZBOOKS
Jazyk
čeština
Autor
Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh
Obsah
brožovaná lepená
Rok vydání
2007-03-09
Počet stran
192
Rozměry
167 x 225 mm