Proč už neplatí tradiční marketing
BIZBOOKS
ISBN: 9788025115367
Znáte nové formy marketingu? Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky,...
Individuální kalkulace pro školy a instituce.
254 Kč
* 299 Kč
-15%
* Cena stanovená dodavatelem. Nejnižší cena za posledních 30 dní 254 Kč.
Nyní nelze produkt zakoupit.
254 Kč
Více o produktu ↓
Znáte nové formy marketingu? Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.
- Výrobce
- BIZBOOKS
- Jazyk
- čeština
- Autor
- Kamran Kashani, Jean-Pierre Jeannet, Jacquez Horovitz, Sean Meehan, Adrian Ryans, Dominique Turpin, John Walsh
- Obsah
- brožovaná lepená
- Rok vydání
- 2007-03-09
- Počet stran
- 192
- Rozměry
- 167 x 225 mm