Second Language Vocabulary Acquisition PB

Coady, J. & Huckin, T.

Cambridge University Press
ISBN: 9780521567640

Tato kniha si klade za cíl porovnání přímého učení slovní zásoby (prostřednictvím zapamatování) a nepřímé učení slovní zásoby (prostřednictvím kontextu). Podporuje vhodnou rovnováhu mezi výukou přímé a nepřímé slovní zásoby.

Více o produktu ↓

1,058 Kč -19%

0 - 5 ks
1,058 Kč
6 - 29 ks
1,048 Kč
30 a více ks
1,037 Kč

Dodání na sklad do 5 pracovních dní.
Doba dodání se může změnit v závislosti na rychlosti dodání produktu nakladatelem!

Second Language Vocabulary Acquisition PB : 9780521567640

1,058 Kč

Více o produktu

Tato kniha si klade za cíl porovnání přímého učení slovní zásoby (prostřednictvím zapamatování) a nepřímé učení slovní zásoby (prostřednictvím kontextu). Podporuje vhodnou rovnováhu mezi výukou přímé a nepřímé slovní zásoby. This text has the goal of comparing the effectiveness of the direct learning of vocabulary (through memorization) and the indirect learning of vocabulary (through context). It encourages an appropriate balance between direct and indirect teaching of vocabulary in second language classrooms. instruction Laufer; the Role of orthography in word perception and acquisition; Dr Keiko Koda. Part 2 Case studies: vocabulary and comprehension Parry; oral production of vocabulary vocabulary development in a second language Fredricka L. Stoller. Part 3 Empirical research: tracking the acquisition of L2 vocabulary the advanced learner and reading for meaning in second language vocabulary acquisition Sima Paribakht and Dr Marjorie Wesche. Part 4 Pedagogy: mnemonic methods in foreign-language vocabulary learning vocabulary in L2 through extensive reading vocabulary the lexical approach acquisition - a rationale for Pedagogy Contents: Part 1 Setting the stage: historical trends in second language vocabulary instruction Laufer; the Role of orthography in word perception and acquisition; Dr Keiko Koda. Part 2 Case studies: vocabulary and comprehension Parry; oral production of vocabulary vocabulary development in a second language Fredricka L. Stoller. Part 3 Empirical research: tracking the acquisition of L2 vocabulary the advanced learner and reading for meaning in second language vocabulary acquisition Sima Paribakht and Dr Marjorie Wesche. Part 4 Pedagogy: mnemonic methods in foreign-language vocabulary learning vocabulary in L2 through extensive reading vocabulary the lexical approach acquisition - a rationale for Pedagogy

Výrobce
Cambridge University Press
Jazyk
angličtina
Autor
Coady, J. & Huckin, T.
Obsah
kniha
Rok vydání
1997