Telefonieren im Beruf Lehrbuch

Annette Keller, Christine Roy, Monika Schlüter, Karin Van Hooff, Marion Tardy-Riechers

Hueber Verlag
ISBN: 9783190072477

Deutsch für den Beruf procvičuje komunikativní situace v běžném pracovním dni + vybrané problémové situace při telefonování

Více o produktu ↓


Jste škola? Nakupujete větší počet učebnic? Pošlete nám jejich seznam na email pro individuální kalkulaci.

702 Kč -18%

0 - 5 ks
702 Kč
6 - 29 ks
695 Kč
30 a více ks
688 Kč

K odeslání do 3 pracovních dní.
Doba odeslání se může změnit dle dispozic dodavatele!

DOPRAVNÉ ZDARMA
pro objednávky nad 1000 Kč

Telefonieren im Beruf Lehrbuch  : 9783190072477

702 Kč

Více o produktu

Deutsch für den Beruf procvičuje komunikativní situace v běžném pracovním dni + vybrané problémové situace při telefonování Lehrbuch Deutsch für den Beruf Erarbeitet am Goethe-Institut Brüssel. Telefonieren im Beruf trainiert Kommunikationssituationen des beruflichen Alltags. Voraussetzungen: Deutschkenntnisse der Grundstufe. Zielgruppe: Telefonieren im Beruf ist kurstragendes Material in einem berufsorientierten Kurs Deutsch als Fremdsprache - in allen anderen DaF-Kursen mit Fortgeschrittenen ist es eine wertvolle Ergänzung. Inhaltliche Schwerpunkte: Teil I behandelt Standardsituationen, Teil II behandelt ausgewählte Problemfälle des Telefonierens.

Výrobce
Hueber Verlag
Jazyk
němčina
Autor
Annette Keller, Christine Roy, Monika Schlüter, Karin Van Hooff, Marion Tardy-Riechers
Obsah
paperback
Počet stran
112
Úroveň
B2